آموزش زبان انگلیسی از طریق اینترنت

ورقا در میان سایتها گشت و گذار میکرد سایت زیر را سودمند یافت .
در همه مقاطع میتوانید از آن استفاده کنید.
به نظر میرسد کار این سایت ، نتیجه بخش باشد اما باید حوصله و پشتکار داشت اگر امکانات مالی شما اجازه نمیدهد در آن ثبت نام کنید از بعضی امکانات مجانی آن استفاده کنید. مثلا درآزمون ورودی شرکت نموده و سطح زبان خود را تعین کنید.
شاید برای تعطیلات تابستان پیشنهاد خوبی باشد. این هم آدرس این سایت:

http://www.openlearningcenter.com/index.htm

و این هم معرفی بهتر آن از زبان خودشان:

در هر کجای ایران که هستید زبان انگلیسی را در محل کار و یا محل زندگی خود بصورت آموزش از راه دور (e-learning) با هزینه ای مناسب و در مدت زمانی کوتاه با جدیدترین متد آموزشی کمبریج بیاموزید و در پایان موفق به اخذ دیپلم بین المللی از کمبریج گردید.
يكي از اهداف مهم سایت آموزش زبان OLC به عنوان اولین و تنها سایت تخصصی آموزش زبان انگلیسي (e-learning) مجازی و الکترونیکی در ایران، آموزش مکالمه زبان انگليسی به كساني است كه با توجه به علاقه زيادی که به فراگيری زبان انگليسي دارند به هر دليل تاكنون نتوانسته اند به اين امر بپردازند‌.
ما اين امكان را براي شما بوجود آورده ايم تا زبان انگليسی را با استفاده از جديد ترين سیستم آموزشي كه هم اكنون در تمام دنیا تدريس مي گردد با صرف كمترين هزينه و وقت بياموزيد. ما به شما کمک خواهیم کرد، به همین دلیل است که دستیابی به نتیچه مورد نظرتان را در پایان دوره تضمین می کنیم.
برای ثبت نام در دوره های OLC ابتدا می بایست در آزمون ورودی شرکت کنید. سپس می توانید بصورت Online در دوره آموزشی مورد نظر ثبت نام کنید.
پس از ثبت نام، پکیج آموزشی زبان انگلیسی آنلاین شامل کتاب، CD و ... برای شما ارسال می گردد و شما می توانید با مطالعه مواد درسی در هر ساعت از شبانه روز با استاد راهنما تماس گرفته و از وی در خصوص سوالات و اشکالات مربوط به درس های زبان انگلیسی خود کمک بگیرید. شما می توانید زبان انگلیسی را در سفر و محل کار خود نیز بیاموزید.

آزمون ورودي زبان انگليسي به صورت آنلاین و رايگان
انتخاب و ثبت نام در دوره های آموزش زبان انگلیسی :

1) دوره Improve your English Plus
2) دوره Improve your English Full Course
3) دوره Improve your Business English
4) دوره IELTS Online Course

و ...بروید از سایت دیدن کنید.
ورقا برای مسؤولین این سایت آرزوی موفّقیّت دارد.