حربه جديد بهائی ستيزان

۲۶ خرداد ۱۳۸۷
حربه جديد بهائی ستيزان

یکی از حربه های جديد بهائی ستيزان که نشان از عصبانيت و استيصال آنها دارد اجير کردن افرادی است که به ميان مردم بروند و خود را بهائی معرفی کنند و سپس در صحبت و رفتار، خود را آزاد از قيود اخلاقی نشان دهند تا به اين ترتيب بهائيان را بدنام کنند. شنيده شده است که دخترانی در مترو تهران خود را بهائی معرفی کرده و در لفافه افراد را دعوت به کارهای غيراخلاقی کرده اند. ماجرای زير را هم يکی از دوستان برايم تعريف کرد:
در پارک نشسته بودم که جوانی به من نزديک شد و روی نيمکت در کنارم نشست. کم کم سر صحبت را باز کرد و سعی کرد از آئين بهائی چيزهايی بگويد و مرا با آن آشنا کند. در انتها از من پرسيد آيا مايلم که بيشتر بدانم و وقتی اظهار تمايل کردم از کيف همراه خود تعدادی سی دی بيرون آورد و بعد از وانمود کردن به اينکه دنبال سی دی خاصی می گردد يکی از آنها را انتخاب کرد و به من داد و خواست از من خداحافظی کند. من که شک کرده بودم از او خواستم که سی دی را در ماشينم که مجهز به مانيتور و پخش سی دی تصويری بود امتحان کنيم. اما او نپذيرفت ولی من کيفش را محکم گرفتم و خواستم او را به زور به سمت ماشين ببرم. اما او مقاومت کرد و در نتيجه بند کيف پاره شد و همه سی دی ها به زمين ريخت. جوان از همين فرصت استفاده کرد و در پارک ناپديد شد. من سی دی ها را در ماشين امتحان کردم و متوجه شدم که همه آنها فيلمهای مستهجن است. فهميدم که اين يک برنامه حساب شده برای تهمت زدن به بهائيان است.
آيا آدم منصف قبول می کند پيروان آئينی که پيامبرش می فرمايد: " ذرّه ای عفت و عصمت اعظم از صد هزار سال عبادت و دريای معرفت است." مروج بی اخلاقی و بی عصمتی باشند؟
به کانالهای ماهواره ای مثل GEM TV يا PMC يا EBC1 که معروف است متعلق به جمهوری اسلامی يا وابستگان آن است و در ايام عزاداری برنامه های خود را قطع می کنند نگاه کنيد و ببينيد که موزيک ويدئوهای غربی و يا فيلمهای سينمايی که از آنها پخش می شود دارای چه صحنه های زننده ای است و متوجه می شويد که طالبان قدرت حاضرند جوان مملکت پای اين کانالها بنشيند و دنبال شبکه هايی نرود که کمی انديشيدن را به آنها ياد می دهند آن وقت بی اخلاقی و بی عصمتی را به ديگران نسبت می دهند.