برنامه های دیداری

شهره ی آغداشلو،هنرمند محبوب، از بهائیان میگوید...

http://www.youtube.com/watch?v=YJVNp8gmpUU

هنرمند محبوب

شهره آغداشلوی گرامی، صدای پر محبت و گرم شما را در حمایت از جامعه بهائی از قلب ایران همیشه جاوید، از ویدئوی منتشر شده، شنیدیم. کاش می توانستید اینجا باشید و تأثیر ندای مادرانه و هنرمندانه ی خود را در دفاع از ستمدیدگان سرفراز بهائی، ببینیدید و نتیجه عشق و محبتی را که نثار مُنای شهید کردید با چشمان عنصری نظاره گر باشید.

دو ترانه زيبا از خواننده محبوب عهديّه

بینندگان عزیز سایت ورقا

خانم عهدیۀ عزیز دو ترانه زیبا برای یاران عزیز ایران و احبای گرانقدر خوانده، که درسایت اختصاصی خود گذاشته اند. این سایت هر چند به زبان انگلیسی است اما شما میتوانید با مراجعه به آن، مجموعه ای از آثار نفیس و جدید ایشان را بدست آورید. این نواهای جانبخش در حقیقت به همه مردم عزیز ایران تعلق دارد و جزئی از میراث معاصر ماست.

شما میتوانید این دو ترانه  دلنشین را در لینک زیرببینید:

کیمیای سعادت

درجهان چه چیز گم شده که همه ما به او احتیاج داریم ، اگر قرار باشد همه منتظر باشند دیگران به آنها محبت کنند چه اتفاقی می افتد آنوقت همه تنها می مانیم چون در اینصورت هر کس به جای اینکه محبت بیدریغش را نثار کند ، منتظر دریافت محبت از دیگران است . بنابراین ما به انسانهایی نیاز داریم که بدون چشم داشت آماده محبت کردن ، فداکاری و جانفشانی برای مردم دنیا باشند ، این افراد از هر مرام و مذهبی که باشند ،

بهائیند زیرا : " بهایی را به صفت شناسند نه به اسم و به خلق پی برند نه به جسم ."

شما را دعوت می کنیم به این ترانه زیبا با صدای دلنشین خانم عهدیه گوش فرا دهید : دانلود

به من بگو چرا

دانلود

به من بگو چرا" :

دانش آموزان عزیز ،شاید این سئوال برای ما مطرح باشد که این همه ظلم و بی عدالتی در دنیا برای چه وجود دارد ! به حرفهای این نوجوان عزیز که او هم همین سئوالها تو ذهنش هست و آنها را در قالب یک ترانه زیبا خوانده گوش بدهید واین کلیپ زیبا را برای دوستانتان هم بفرستید :