پيام هاي بيت العدل اعظم

پیام تبریک نوروزی بیت العدل اعظم به ایرانیان پاک سرشت

 دانش آموزان عزیز

پیام نوروزی ورقا همانا تقدیم پیام بیت العدل اعظم است به همه ایرانیان شریف، سال نو فرخنده باد، نوروزتان پیروز.

نوروز ۱۳۹۲

بندگان راستان حضرت رحمان در سرزمین مقدّس ایران ملاحظه فرمایند

با قلوبی سرشار از محبّت و وداد، نوروز فرخنده و سال نو را به شما عزیزان دل و جان و همۀ مردم پاک‌سرشت ایران تبریک و تهنیت می‌گوییم. شهرالعلاء، ایّام مبارک صیام و دوران پرموهبتِ تجدید قوای روحانی به پایان رسید، زمستان پرمرارت و برودت سپری گشت و شهرالبهاء، سرآغاز فصل پرطراوت بهار جان‌فزا فرا رسید.

پیام دوازدهم اسفند ما 1391 بیت العدل اعظم خطاب به بهائیان ایران

١ شهرالعلاء ١٦٩ ١٢ اسفند ١٣٩١ احبّای عزیز الهی در مهد امر الله ملاحظه فرمایند دوستان عزیز و محبوب، ظلم و ستمی که جامعۀ ممتحن و غیور اسم اعظم در سرزمین مقدّس ایران در طیّ سی و چهار سال گذشته با آن مواجه بوده دنبالۀ حملاتی است که در تاریخ صد و شصت و نه سالۀ آیین بهائی همواره با شدّتی کمتر یا بیشتر ادامه داشته است. بر خلاف انتظار کسانی که مصمّم بر تضعیف جمع پیروان حضرت بهاءالله در زادگاه آیین مقدّسش می‌باشند، دسیسه‌های دشمنان بالمآل موجب تقویت روح ایمان احبّا و تحکیم بنیان جامعه شده است.

کنفرانس جوانان بهائی در 95 کشور دنیا کره زمین را ستاره باران میکند

ترجمه‌ای از پیام بیت ‌العدل اعظم الهی خطاب به بهائیان جهان (از: مرکز جهانی بهائی) ۸ فوریه ٢۰۱۳ ستایندگان اسم اعظم در سراسر عالم ملاحظه فرمایند دوستان عزیز، این جمع در کمال مسرّت شاهد آنست که چگونه فرایندهای نقشۀ پنج‌ساله در جوامع مختلف بهائی روح خدمت را برمی‌افروزند و اشتیاق به اقدامات هدف‌مند را سبب می‌گردند. هر روز نمونه‌های مشهود حاکی از آن است که چطور ایجاد ارتباطات قلبی، آشنا ساختن نفوس با کلام الهی و دعوت آنان به مشارکت در بهبود اجتماع می‌تواند مآلاً موجب سعادت مردمان گردد. این جنبش دسته‌جمعی که خصوصیّات پویای آن به نحوی فزاینده‌ شناخته شده زمانی ملموس و محسوس می‌شود که عناصر نقشه در یک کوشش هماهنگ در سطح محدودۀ جغرافیایی تلفیق ‌گردد.

گسترش ابعاد غير انسانی و موحش ستمکاری ها به حيات کودکان و نوجوانان

پیام بیت العدل اعظم خطاب به بهائیان ایران

۱۴ شهرالجمال ۱۶۹
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۱

‌پیروان حضرت بهاءالله در کشور مقدّس ایران ملاحظه فرمایند

نزدیک شدن سال‌گرد دست‌گیری غیر قانونی اعضای هیئت سابق یاران و کارکنان مؤسّسۀ علمی آزاد یادآور تضییقات وارده بر آن عزیزان و دیگر احبّای جان‌فشان مهد امر الله است. چهار سال از مسجونیّت اعضای هیئت سابق یاران می‌گذرد.

پیام ٢٣ فروردین ۱۳۹۰

ترجمه‌ای از پیام بیت ‌العدل اعظم الهی خطاب به محافل روحانی ملّی

(از:  مرکز جهانی بهائی)

١٢ آوریل ٢٠١١

محافل روحانی ملّی در سراسر عالم ملاحظه فرمایند

دوستان عزیز و محبوب،

در نهایت سرور اختتام مجهودات تعمیر و مرمّت بنای رفیع البنیان مقام مقدّس اعلی را به اطّلاع شما عزیزان می‌رسانیم. این مجهود مهم‌ترین پروژه از سلسله پروژه‌های انجام شده طیّ سال‌های اخیر در ارض اقدس بود از جمله نوسازی و مرمّت درونی و برونی بنای دارالآثار بین‌المللی، بازسازی باغ رضوان، ابتیاع املاک وسیع در بهجی و احداث خیابانی عریض و مشجّر جهت ورود از طریق درب شمالی، و تنظیم ربع دایرۀ شمال غربی در جوار روضۀ مبارکه که تکمیل دایرۀ کامل باغ‌های حول آن مرقد منوّر را به دنبال خواهد داشت. همۀ این موفّقیّت‌ها بر دست‌آوردهای بی‌شمار دیگری می‌افزاید که آن را، در این لحظات اختتام مشروع عظیمی که عالم بهائی در طیّ‌ پنج سال گذشته به آن مشغول بوده است، ارج می‌نهیم.

پيام مرکز جهانی بهائی ۲۷ خرداد ۱۳۹۰ ( مطابق با 17 جون 2011 )

۱۳ شهرالنّور ۱۶۸
۲۷ خرداد ۱۳۹۰ ( مطابق با 17 جون 2011 )

احبّای عزیز الهی در مهد امر الله ملاحظه فرمایند

ای حبیبان باوفا،

خبر یورش ماٴمورین امنیّتی به منازل بعضی از همکاران مؤسّسۀ علمی آزاد و دست‌گیری جمعی از آن خادمان فداکار موجب نهایت تأثّر گردید امّا گزارشات واصله از عزم راسخ‌ شما عزیزان در استمرار کسب علم و دانش موجب سرور و مباهات این جمع است.

ياران ايران از جان و روان عزيزترند

 
 
 دانش آموزان عزیز شما امروز ظلمی را در این سرزمین می بینید که باورش دشوار است، سرکوبی را مشاهده میکنید که نظیرش را کمترمی توان در میان حکومتهای دیکتاتور کنونی جهان یافت، به همین خاطر شما نسلی پر اهمیت و استثنائی هستید، با تجاربی پیچیده، تلخ و دشوار که شما را چون فولاد آبدیده کرده است و برای وظیفه دشوار آبادی و آزادی و تربیت ایران عزیز، شما را آماده کرده است.  به این پیام رسا با مفاهیم عظیمش توجه کنید و نتیجه این ظلم و عاقبت ظالمان را با دوستانتان تحلیل کنید و عظمت استقامت هموطنان خود و بهائیان بی دفاع را ستایش کنید و به خدمت به ایرانی متحد وآزاد بیندیشید و یکدیگر را دوست بدارید.

۱۷ شهرالجمال ۱۶۸
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۰
پیروان جان ‌فشان جمال قدم در کشور مقدّس ایران ملاحظه فرمایند
دوستان عزیز و محبوب،
  سوّمین سالگرد مسجونیّت اعضای هیئت سابق یاران یادآور شرایط دردناکی می‌باشد که جامعۀ بهائی ایران هم‌چنان با آن رو به رو است.  ادامۀ این وضع اسف‌بار ایجاب می‌کند که فرزندان راستین این سرزمین در بارۀ علل بنیادین این ظلم و پی‌آمدهای گستردۀ آن در آیندۀ مملکتی که زمانی پرچم‌دار حقوق انسان بوده است به تفکّر و تعمّق پردازند.

ترجمه‌ای از پيام بيت ‌العدل اعظم رضوان ۲۰۱۱ ميلادی مطابق با 168 بديع

ترجمه‌ای از پیام بیت ‌العدل اعظم الهی خطاب به بهائیان جهان

رضوان ۲۰۱۱ میلادی (۱۶۸ بدیع)

ستایندگان اسم اعظم در سراسر عالم ملاحظه فرمایند

دوستان عزیز و محبوب،

(۱)        در آغاز این ایّام خجسته مشاهدۀ درخشش مجدّد قبّۀ ذهبی مقام منیع اعلی، تاج وهّاج آن بنای مقدّس، دیدگان این مشتاقان را روشن و منوّر ساخته است.  این بنای رفیع البنیان بار دیگر با آن تلألؤ ملکوتی که منظور نظر حضرت ولیّ محبوب امر الله بود روز و شب بر زمین و دریا و آسمان می‌درخشد و بیانگر عظمت و علوّ مقام نفس مقدّسی است که رمس مطهّرش را در آغوش خود ارج می‌نهد.

پیام مرکز جهانی بهائی 1 فروردین 1390

۱ شهرالبهاء ۱۶۸
۱ فروردین ۱۳۹۰

ستایندگان اسم اعظم در مهد امر الله ملاحظه فرمایند

دوستان عزیز و باوفا،

فرارسیدن نوروز باستانی، جشن فرخندۀ ایرانی، پایان ایّام مبارک صیام و حلول سال نو را مغتنم شمرده اشواق قلبیّۀ خود را به فرد فرد شما عزیزان، بندگان حضرت رحمان و از طریق شما به تمامی ملّت شریف ایران ابلاغ می‌داریم.

پیام دارالانشاء به کلّیه محافل روحانی ملی

ترجمه ای از پیام دارالانشاء به کلّیه محافل روحانی ملی 8 اوت 2010

کلیه محافل روحانی ملّی ملاحظه نمایند

یاران عزیز معنوی بیت العدل اعظم مقرّر فرمودند اطّلاعات مذکور در ذیل دربارۀ تشریفات قانونی علیه هفت عضو سابق یاران ایران، فوراً و اضطراراً به اطّلاع شما رسانده شود.

همان طور که احتمالاً مستحضرید، جلسه آخر محاکمۀ این بهائیان روز 14 ژوئن 2010 برگزار شد.